Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2011 02:01 - Да й повярвам ли? ... Или това е истината ..
Автор: teddye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1978 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравйте драги читатели искам да ви споделя една история,която се случева при мен за първи път ..Става въпрос за най-добрата ми приятелка ..имахме много скандали по между си много се карах с нея и много я ревнувах накрая стигнахме до крайния възел на приятелството със убиди и псувни. но след 4 месеца реших да я потърся защото почуствах че нещата могат да се оправят приятелски.. СТана както си го мислех обаче след лятната ваканция се появи един скандал между нейна приятелка и мен замесена бях във някаква интрига за която моята приятелка не беше ""чувала"" ...
Срешна ме една от нейните приятелки и тръгна да ме вини че съм говорила против нея  и твърд че някакав човек който познавам аз и е казал това и тогава мен ме самн ДАЛИ НЕ Е МОЯТА ПРИЯТЕЛКА?? Разбира се аз отркох след малко реших да й се обадя по телефона на най-добрата ми приятелка за да разбера дали тя знае нещо за тази която ме обвинява тя каза НЕ след това казах й поговори с нея може да знае нещо по въпроса .. Отидох след 2 часа до тях седнах до нея моят приятел ме беше предупредил да не се вързвам на никакви приказки от нея .но реших че той бърка седнахме почнахме да говорим и размишлявахме кой може да е казал това но моята приятелка до последно отричаше да е тя постоянно ми казаваше едно момче което ме подтикваше да вярвам че е така обаче.. се оказа друго
Продължих със мойте разсъждения и ми се въртеше във главата че е странно да отпраща на другаде тжърденията си защото това момиче което ме винеше никой от моите приятелки не я познава освен най добрата ми приятелка поне така си мисля може да стои някои и зад гърба ми и да се опитва да сплита интриги .. но по пътя на логиката мен ме подтиква мисълта че тя сплита интригите и понеже знаете че човек когото обича истински му е трудно да повярва че може да го направи някой който си мисли че дуржи на теб.. затова ми трябва помощ
Кажете си вашето мнение .. как вие разсъждавате върху този тип отношения..
Блгагодаря за вниманието



Гласувай:
1



1. анонимен - Аз честно казано нищо не разбрах. . . ...
04.09.2011 06:56
Аз честно казано нищо не разбрах...моята приятелка , твоята приятелка...обърках се с приятелките ти и нищо не вързах , а ми е интересно да разбера.
цитирай
2. teddye - AMi..
04.09.2011 12:57
ami stava vapros 4e moqta nai dobra priqtelka i nqkakva neina priqtelka mi spletoha intriga .. a ne moga da razbera dali ne e moqta nai dobra pr . go pravi vsi4ko tova
цитирай
3. bogolubie - Теди, моля те, прочети думите ми търпеливо и си помисли спокойно!!!
22.12.2012 07:12
Случайно попаднах на това заглавие и ме заинтригува, както е станало и с другите читатели. Била си много развълнувана, когато си писала.И сигурно си много млада.Това, че този казал това, а онзи онова и този на другия, а онзи на третия и четвъртия е объркващо и изнервящо, което води до болестно състояние, а в някои случаи до срив. С мен се случи срив преди много години и Господ Милозливият и Обичащият ме върна към живота. Сега каквото и да чуя, може да ме заболи, или да ме разгневи за малко, но не и да ме ощури. Човешкото приятелство е твърде крехко, а още повече приятелството между жени., защото ние, човеците не сме съвършени и много пъти грешим в преценки или в дела. Един Господ е безгрешен и верен Приятел. Когато приемеш тази Истина, ще гледаш по друг начин на такива дребнави клюки и интриги. А, когато ровиш, изследваш, настояваш да ти повярват, става обратното. Бог е, Който всичко вижда и чува, Той е, Който ще те защити на Своето време, може би веднага, може би по-късно, според твоето време, но ...непременно ще те защити. Повярвай в Него и Неговата любов, състрадателност, милост и ВЯРНОСТ, и няма да се учудваш и дразниш от нищо човешко, а ще живееш достойно, спокойно, като скала, в която вълните се пръскат.
цитирай
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teddye
Категория: Други
Прочетен: 19098
Постинги: 8
Коментари: 6
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930